Trasig men lycklig ändå

Mitt foto
Ett trasigt barn, en ung och stolt mamma som är född 87! 4 graviditeter varav en visade sig vara en x graviditet april 2012 =(, 2 barn födda 04 och 09 och nu väntar vi en liten igen beräknad till april 2013. Jag är en ärlig människa, en vän med stort hjärta, en ung kvinna som försöker vända allt ont och jobbigt som varit till lycka och visdom! En blogg om mej mitt liv, mina underbara barn, min vardag med och utan motgångar, lycka o sorg vartannat....

måndag 17 mars 2014

Vilken natt...

Dewin somnade i går runt 20 tiden, sen åkte gubben till jobbet då gick ja o la mej helt slut efter gårdagen! 23:50 vaknar dewin o ska ha mat, svårt o somna om... Gnäller,skriker,vrider o vänder men vid 1 tiden somna han om! Vid 3 tiden fick ja hämta honom igen :( denna gången lät ja han ligga på min arm... Låg väl o halvsov medans den lille sov så gott så unge haha. 5,30 tyckte dewin att vi skulle gå upp... Jisses amalia bidde inte många timmars sömn hör inte. Och till råga på den natten så medans ja klär på mej så lyckas ungen välta sängbordet över sig, som tur va de inte  Tungt eller massa saker på! Så goo morgon här ska hinkas kaffe...

Han är lixom överallt just nu, kommit på att man kan klättra med så det är ett evigt passande! I nye ens morgonens bestyr får man göra själv längre ;) 


Och nästa helg blir denne lille terrorist 1 år <3

Inga kommentarer: