Trasig men lycklig ändå

Mitt foto
Ett trasigt barn, en ung och stolt mamma som är född 87! 4 graviditeter varav en visade sig vara en x graviditet april 2012 =(, 2 barn födda 04 och 09 och nu väntar vi en liten igen beräknad till april 2013. Jag är en ärlig människa, en vän med stort hjärta, en ung kvinna som försöker vända allt ont och jobbigt som varit till lycka och visdom! En blogg om mej mitt liv, mina underbara barn, min vardag med och utan motgångar, lycka o sorg vartannat....

måndag 13 maj 2013

Livet som 25år och mamma till 3 ungar...

Är ganska hektiskt, mycket pusslande och rutiner som måste falla på plats! Men jag älskar det! Mitt liv hade inte vart värt o leva utan er 3! Men fy fabian va tiden går fort, ja hinner inte med... Izak pratar om sommarlov och ja det är ju faktiskt snart, Alizza fyller 4 år SNART, Dewin blir 2 månader SNART och jag fyller 26 SNART va fan nu får tiden lugna ner sig lite va?! Mitten av maj nu! och som vanligt det sista så är jag ingen effetiv bloggare längre. Kan säga att det beror på 2 saker. 1 jag har ingen dator på köksbordet längre ;)och paddan o imacen är inte mina vänner ;) 2 tiden räcker lixom inte alltid till! Men här hemma är allt bra! Lilleman har fått börja äta tillägg då jag inte har tillräkligt med mat =( känns jävligt B då ja kämpat med ammningen och pumpen sen vi kom hem typ :/ men det är väl så när man har mkt jämt. Dagarna kan va rätt stressiga faktiskt och det är väl kroppens sätt o reagera tyvärr... Jag som hade hoppats på amningen denna gången då ja bara kunnat ammat 3 månader med både Izak o Alizza men men. Jag ammar så mö de bara går nu sen får han mer på flaska om han inte blir mätt. Så ja har ju inte gett upp helt! Vikten gå neråt för min del! Under 100kg nu och DET KÄNNS UNDERTBART! Va en magisk gräns där för mej ;) höfterna är i stort sett helt återställda! Så promenader o små träning har ja kört igång med också! Nu är ju kampen igång inför operationen! Magiska skattepengarna har redan börjats spenderas även fast dom inte kommit! 4 nya fönster blir det iår, sen är det bara 6st kvar på hela huset o dom tar vi nästa år! och sen ska vi göra klart framsidan med sten och ev staket! Och den lilla toaletten ska in igen! så här planeras det för fullt! Nu vaknar Dewin så ja får ta honom men vi får la se när vi hörs igen! Ta hand om er så länge! bjuder på lite bilder här med!

Inga kommentarer: