Trasig men lycklig ändå

Mitt foto
Ett trasigt barn, en ung och stolt mamma som är född 87! 4 graviditeter varav en visade sig vara en x graviditet april 2012 =(, 2 barn födda 04 och 09 och nu väntar vi en liten igen beräknad till april 2013. Jag är en ärlig människa, en vän med stort hjärta, en ung kvinna som försöker vända allt ont och jobbigt som varit till lycka och visdom! En blogg om mej mitt liv, mina underbara barn, min vardag med och utan motgångar, lycka o sorg vartannat....

tisdag 10 december 2013

Puhhh nu är det sådär jobbigt igen :(

Vart o fikat med dagmamman i dag, Ruud vad jag saknar hennes omsorg av barnen :( snacka om kontrast från dagmamma till förskola. Är så pass missnöjd att jag överväger att ha dottern hemma :( trots att ja jobbat på förskolan så får man lixom knappt ett Hej när man hämtar eller lämnar, känns för jävligt rent ut sagt. Inte ens att personalen har en tanke på barnen som kommit dit faktiskt vart i en liten grupp och kan faktiskt tycka det är jobbigt o gå in i en stor grupp. Min dotter har jätte problem med det :( och helt ärligt så tycker jag det är skit dåligt Hur hela flytten gått till i gubbe taget. Jag är van med rak kommunikation och ett bemötande när man hämtar / lämnar... Usch. Och sonen hade vi möte om i skolan igår, allt som borde kommit innan kommer nu... Känslor, ilska, sorg, trots, uppriktighet, uppkäftighet osv osv. Inte bara hemma utan även i skolan. Ringde BUP nyss för vi inte hört nått. Hon i receptionen tyckte de va konstigt, psykologen ja fick prata med så att dom inte hunnit tagit tag i Izak än. Trots att det va bup som så till mej o anmäla, fixade tid fort för vi behövde hjälp. Nu är ja där igen, intryckt i ett hörn... Vart fan vänder ja mej nu? Fick även veta att det olyckligtvis snart är jul. JO TACK MEN DET VET JAG VÖK FÖR HELVETE, ÄNNU ETT LOV OCH TACKLAS MED... Känner mej så jävla ledsen och tom nu :( Det är fån sorgligt att man ska behöva kämpa,ligga i,tjata och anmäla för det i kugge taget ska häda nått. men personen bakom allt detta då? Hur tänker myndigheterna där? Hur mår den drivande personen bakom allt som händer?  Vet ni vad? Jag vet!!! Hon går varken känna efter eller stanna upp för då rasar allt!

Inga kommentarer: